صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۸۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: این نهاد برای همکاری و هم‌افزایی با جمعیت هلال‌احمر آماده است و باید در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری‌ها بیش از پیش شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل، ۱۱ تیرماه در دیدار با مدیرعامل، اعضای شورای معاونین و اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر این استان، اظهار کرد: سرعت عمل، سادگی و سالم بودن نماد مهم و ارزشمند جمعیت هلال‌احمر است.

وی بیان کرد: حدود یک قرن از آغاز فعالیت جمعیت هلال‌احمر در کشور گذشته است و در این مدت جمعیت هلال‌احمر همیشه یار و مددرسان مردم در شرایط سخت بوده است.

کثیرلو با بیان اینکه هلال‌احمر یک نهاد مردمی است و در حوادث مختلف در کنار مردم اقدام به امدادرسانی می‌کند، اظهار کرد: آموزش‌های جمعیت هلال‌احمر به علت تخصصی بودن و همچنین مورد اعتماد مردم بودن می‌تواند مثمرثمر واقع شود.

وی بیان کرد: دادگستری استان اردبیل برای همکاری و هم‌افزایی با جمعیت هلال‌احمر آماده است و باید در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری‌ها بیش از پیش شود.

در ادامه عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل هم گفت: اعضای جمعیت هلال احمر و مسئولان این جمعیت تلاش می‌کنند در کنار مردم باشند.

وی تصریح کرد: سال گذشته حدود پنج میلیارد ریال به نیازمندان کمک هزینه درمانی پرداخت کرده‌ایم و همچنین بیش از سه میلیارد تومان نیز بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

در پایان از رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل به‌مناسبت هفته قوه قضائیه تجلیل شد. 

انتهای پیام