صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج مشکلاتی در استان وجود دارد و نیاز است به بانک‌ها تذکراتی داده شود تا اهتمام بیشتری برای پرداخت تسهیلات به کسانی که در صف انتظار هستند صورت بگیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محوریت ازدواج جوانان با حضور استاندار کرمان، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضای ستاد، امروز، ۱۳ تیرماه در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

میثم پاریزی، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: ۱۶۲ سمن دارای اعتبارنامه در چهار حوزه اجتماعی، نهادهای مذهبی، فرهنگی و علمی پژوهشی در استان کرمان فعال هستند که ۶۰ درصد اعتبارنامه مربوط به ازدواج است.

وی با اشاره به چند طرح ملی که به میزبانی کرمان برگزار شده است، افزود: در هفته ازدواج بیش از ۴۰۰ برنامه در سراسر استان تدارک دیده شده که از طریق ستادهای شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و یکی از این برنامه‌ها مراسم ازدواج آسان است که در شهر کرمان برای ۵۰ زوج برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه خلأ مجمع خیرین ازدواج در استان احساس می‌شد و کرمان از آخرین استان‌هایی بود که این مجمع را نداشت، افزود: به مناسبت هفته ازدواج و سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) مجمع خیرین ازدواج با شعار ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار در استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۱۶ درصد پرداخت تسهیلات ازدواج در استان کرمان انجام شده گفت: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و نیاز است به بانک‌ها تذکراتی داده شود تا اهتمام بیشتری برای پرداخت تسهیلات به کسانی که در صف انتظار هستند صورت بگیرد.

انتهای پیام