صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۹۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
فیلم‌های پایان هفته سیما؛

در پایان هفته و عید سعید قربان فیلم‌های سینمایی ایرانی از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهند رفت. در میان فیلم‌های ایرانی آثاری چون «طلا و مس» ساخته «همایون اسعدیان»، «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و «ابراهیم خلیل الله(ع)» ساخته محمدرضا ورزی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «طلا و مس»، «معراجی‌ها»، «ابراهیم خلیل الله»، «بچه‌های کلاس هشتم»، «قصه من و دوچرخه بابام»،  پنجشنبه، جمعه و یکشنبه 16، 17 و 19 تیر مصادف با تعطیلات پایان هفته و عید سعید قربان از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همايون اسعديان، پنجشنبه 16 تیر ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. اين فيلم زندگي يک جوان روحانی و همسرش را بيان می‌کند که با صفا و ايمان در کنار دو کودک خود زندگی می‌کنند. آنها به دليل محبت و آرامشی که در زندگی خود دارند هيچ کمبودی را حس نمی‌کنند تا اينکه به ناگهان زن دچار بيماری شديدی می‌شود و به دليل بستری در بيمارستان همسر و کودکانش را با مشکلات بسيار تنها می‌گذارد. بهروز شعيبی، نگار جواهريان، سحر دولتشاهی، رضا رادمنش و جواد عزتی در فيلم سينمايی «طلا و مس» نقش‌آفرينی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی»، جمعه 17 تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در اين فيلم خواهيد ديد: محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد، اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجيب و غريب می‌گذارد تا اينکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود. برزو ارجمند، رضا رويگری، حميد لولايی، اکبر عبدی، محمدرضا شريفی‌نيا، مهران رجبی، غلامحسين لطفی، نيما شاهرخ‌شاهی، کامران تفتی و سيدجواد هاشمی در اين فيلم ايفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله» به کارگردانی محمدرضا ورزی، یکشنبه 19 تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. اين فيلم دوران به نبوت رسيدن ابراهيم را به نمايش می‌گذارد. او در ميان کافران بزرگ شده، و آنها را به پرستش خالق خود فرا می‌خواند. ابراهيم به دليل شکستن بتها به آتش انداخته شد، اما خدا آتش را بر ابراهيم تبديل به گلستان کرد. محمد صادقی، بهزاد فراهانی، چنگيز وثوقی، فخرالدين صديق‌شريف و حسام نواب صفوی در فيلم سينمايی «ابراهيم خليل الله» ايفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی جدید «بچه‌های کلاس هشتم» به کارگردانی مسعود منصوری، جمعه 17 تیر ساعت 18:20 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: در یک دبیرستان پسرانه، دانش آموزان کلاس هشتم، به خاطر شیطنت‌ها و سر و صدای زیاد، تبدیل به معضلی برای مدرسه شده‌اند. به همین خاطر ناظم مدرسه آقای شایان فر، به هر طریق سعی در تنبیه کردن آنها دارد. خشایار راد، محمود مقامی، رزیتا ترکاشوند، مجید مشیری و مهوش وقاری در فیلم تلویزیونی «بچه های کلاس هشتم» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «قصه من و دوچرخه بابام» به کارگردانی فیاض موسوی، یکشنبه 19 تیر ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره حامد، نوجوانِ 14 ساله‌ای است که به اتفاق مادر و خواهر کوچکترش در یکی از محلات قدیمی کاشان زندگی می‌کنند. شبنم مقدمی، امیررضا محمدی، محمدعلی میلانلو، سجاد هنرمند و حسین عامل قناد در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «میش» به کارگردانی مجید صالحی، یکشنبه 19 تیر ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم روایت‌کننده سلسله اتفاقات و ماجراهایی عجیب  و طنزی است که برای شخصیت اصلی داستان یعنی سروان فرخ ثنایی، کارمند اداره گذرنامه می‌افتد. سعید آقاخانی، مهران رجبی، ریما رامین فر، مهران غفوریان، امیر جعفری، علی صادقی و امیر نوری در فیلم سینمایی «میش» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فيلم تلويزيونی «در جستجوی خواستگار» به کارگردانی حسين آقاهرندی، جمعه 17 تیر ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در اين فيلم خواهيد ديد: فريد مدير عامل يکي از شرکت‌های کامپيوتری، در جشن 32 سالگی دخترش فروغ با شنيدن متلک‌هايی از اقوام و اطرافيان در رابطه با ترشيدگی دخترش ناگهان توجه‌اش به چين و چروک‌های زير چشم او جلب می‌شود. سياوش طهمورث، افسانه چهره آزاد‌، مونا‌ فرجاد، بابک بهشاد، احمدرضا اسعدی‌ و صنم سجاديان‌ در فيلم تلويزيوني «در جستجوي خواستگار» هنرنمايي کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «سکوت خدا» به کارگردانی راما قویدل، پنجشنبه 16 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: رعنا کمالی به عنوان پرستار وارد خانواده محمودیان می‌شود. نرگس محمودیان زنی 50 ساله است که سال‌هاست به دلیل بیماری ناشناخته‌ای که بعد از سفر به مدینه عارضش شده رنج می‌برد. پروانه معصومی، بهناز جعفری، امیر آقایی و مهسا کرامتی در فیلم تلویزیونی «سکوت خدا» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جستجو در جزیره» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، جمعه 17 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: کاراگاه احمدی مأمور می‌شود، تعدادی قوش را که از قاچاقچیان گرفته‌است به سازمان حفاظت محیط زیست برساند. زنده‌یاد خسرو شکیبایی، زنده‌یاد محمدعلی کشاورز، فریبا کوثری، زنده یاد حمیده خیرآبادی، حمید عبدالملکی و حسن رضایی در فیلم سینمایی «جستجو در جزیره» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده، یکشنبه 19 تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سه برادر که در یک مزرعه شترمرغ کار می کنند، تصمیم می گیرند تا کار بزرگی انجام داده و نام یکی از شترمرغ ها را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند که در ادامه اتفاقات مختلفی برای آنها به همراه دارد. رضا عطاران، محسن تنابنده، حسین اسکندری و جمال اجلالی در فیلم سینمایی «گینس» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی تن، پنجشنبه 16 تیر ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم روایت‌گر زندگی پسری روستایی و ساکن حاشیه شهر به نام امید است که همراه مادرش در کوهستانی زندگی می‌کنند که از پدر فوت شده امید یک معدن زغال سنگ ثبت شده به یادگار مانده است که برای حفظ آن تلاش می‌کند. پسر نوجوان با آن جثه نحیف و رنجوده خاطر به سبب از دست رفتن پدرش، همراه مادر از معدن اختصاصی‌شان، زغال سنگ استخراج می‌کنند که به سبب نداشتن توان کافی و نبود اکسیژن برای استخراج با موانعی روبه‌رو هستند و یکی از فرآوری کنندگان ذغال سنگ به نام قادر نیز ملاک بر خرید بار ذغال سنگ معدن امید را جمع‌آوری بار به اندازه یک کامیون قرار داده بود. فروغ امجدی، رضا کثیریان فر، حسین محمدیان، روح الله شهادتی و محمدرضا خیری در فیلم تلویزیونی «آسمان آبی مادرم» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «خانواده کوچک ما» به کارگردانی شاپور قریب، جمعه 17 تیر ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. این فیلم درباره فردی به نام جواد است كه از خانواده متمولی است. او شیفته دختر فقیر قالیباف می‌شود. زنده یاد جمشید مشایخی، حسن وزیری، عنایت بخشی و فاطمه سرمیلی در فیلم سینمایی «خانواده کوچک ما» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «قهرمان» به کارگردانی علی حلوی، پنجشنبه 16 تیر ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: مهران پسر سید صادق ایثارگر و جانباز دفاع مقدس سعی دارد پدر را مجاب کند تا با دوستان خود در سازمان های مختلف صحبت کند و کار اداری برای وی دست و پا کند. میرحسین معلومی، عباس بحری، فرح روز دواتگر، فرهاد رحمان زاده، اکبر محبوبی‌فر، محمد محبوبی، سیاوش بقایی و نیلوفر زیبایی در فیلم تلویزیونی «قهرمان» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، جمعه 17 تیر  ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. فيلم روايتگر داستان زندگی روحانی جوانی به نام احمد است که با همسرش ليلا زندگی را به سختی و تنگدستی می‌گذرانند. جواد عزتی، نازنين بياتی، رضا ناجی و الهام کردا در فيلم سينمايی «فرشته‌ها با هم می‌آيند» هنرنمايی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یک روز از زندگی» به کارگردانی مهدی گلستانه، یکشنبه 19 تیر ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: عید قربان است و پدر و مادر سارا برای دیدنش از جهرم راهی شیرازند و سارا برای اثبات کدبانویی خویش از سویی و این که زندگی خوبی دارد از سوی دیگر مایل است برای پذیرایی از خانواده سنگ تمام بگذارد در این مسیر او دچار مشکلاتی می شود و با کمک همسایه‌ها مشکلات رفع و مهمانی به خوبی برگزار می شود. مارال فرجاد، علیرضا زمانی‌نسب، عباس افشاریان و زهره حمیدی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام