صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۰۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز رویدادهای ویژه طرح «خانواده متعالی» با اجرای کارگاه سه روزه، به سوی بی نهایت در شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس امروز، 22 تیرماه در جمع خبرنگاران، خانواده متعالی را از برترین بخش‌های برش استانی نقشه مهندسی فرهنگ در فارس دانست و گفت: خانواده، نخستین سازمان فرهنگی مؤثری است که هر کس از آغاز تا پایان زندگی، در آن پرورش می‌یابد؛ تا آنجا که گاه خانواده را کوچک‌ترین بخش و زیربنای اجتماع می‌دانند.

وی، بالندگی و پیشرفت بیش از پیش خانواده را از ارکان فرهنگ‌سازی و کارکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و ادامه داد: در این راستا پس از بررسی‌های ویژه، برای نخستین بار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حمایت از مؤسسه رواق معرفت یار شیراز و همکاری موسسه پژوهشی به سوی بینهایت شهر مقدس قم  رویدادهای تابستانی را برای هم‌استانی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند تا از این گذار به سوی بالندگی بیشتر فرهنگی خانواده گام بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: در همین راستا نخستین رویداد تابستانی خانواده متعالی در شیراز کارگاه به سوی بی‌نهایت (دوره آموزشی سه روزه خانواده فطری) با حضور حجت‌الاسلام محمدمهدی مقیسه، از شهر مقدس قم طی روزهای 5 تا 7 مرداد ماه جاری ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره از طریق آدرس https://b2n.ir/Familyfars اقدام کنند همچنین شماره 09332872747 برای کسب آگاهی بیشتر علاقه‌مندان اعلام شده است.

انتهای پیام