صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۰۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی:

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و نیز برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان خبر برپایی کارگاه نقاشی به مناسبت دهه امامت و ولایت گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، نمایشگاه آثار منتخب جمعی از هنرمندان شاخص عرصه هنرهای تجسمی کشور همراه با کارگاه نقاشی، روز جمعه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، ۵۸ اثر از هنرمندان شاخص رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، سفال و سرامیک به نمایش درمی‌آید که ازجمله این هنرمندان می‌توان به: مسعود نجابتی، محمد خزائی، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمد صیاد، محمدرضا دوست‌محمدی، سید حمید شریفی آل هاشم، مجید ناگهی، کورش پارسانژاد، سید محمدرضا میری، پرویز حاصلی، مینا صدری، مرتضی اسدی، صابر شیخ‌رضائی و... اشاره کرد.

سهرابی در پایان گفت: آثار حاضر در این نمایشگاه متعلق به مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است که در طول سال‌های اخیر به سفارش مؤسسه، توسط هنرمندان مختلف عرصه هنرهای تجسمی خلق شده است.

نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی که به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر تدارک دیده شده است، همزمان با دهه امامت و ولایت از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه جاری در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود.

انتهای پیام