صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۵۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

جزئیات مراسم استقبال و تشییع پیکر سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری در نقاط مختلف استان فارس اعلام شد.

به گزارش ایکنا از فارس، حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، 13 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آئین استقبال از پیکر مطهر سردار شهید حاج عبدالله اسکندری امشب ساعت 22:30 در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: آئین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام نیز روز دوشنبه، 17 مردادماه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در پایان  از عموم مردم مومن و انقلابی خطه فارس برای حضور گسترده در این مراسم دعوت به عمل آورد.

بنا بر این گزارش، مراسم وداع با پیکر شهید اسکندری نیز صبح فردا جمعه، 14 مردادماه ساعت 7 صبح همراه با قرائت دعای ندبه در موزه دفاع مقدس فارس در شیراز برگزار خواهد شد. همچنین در ساعت 9 صبح همین روز نیز مراسم وداع خانواده شهید در موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در ساعت 17 روز جمعه مراسمی نیز با حضور پیکر شهید اسکندری در امامزاده سیدمحمد قصردشت(ع) شیراز برگزار می‌شود و در ساعت 21 همین روز هم مراسم وداع با پیکر شهید در کانون رهپویان وصال شیراز واقع در حسینیه سیدالشهدا برپا خواهد شد.

مراسم وداع ارتشیان فارس با پیکر شهید اسکندری در ساعت 6:30 صبح روز شنبه، 15 مردادماه در مرکز پیاده ارتش اجرا خواهد شد و بعد از آن هم مراسمی در ساعت 7:45 در بنیاد شهید فارس اجرا می‌شود. در ساعت 21 روز شنبه مراسم وداع دانشگاهیان در مسجد دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و بعد از آن هم در ساعت 22:30 مراسم وداع با شهید اسکندری در مرودشت برگزار خواهد شد.

پیکر شهید اسکندری برای وداع مردم منطقه جنوب در روز یکشنبه، 16 مردادماه به لامرد انتقال می‌یابد که در این راستا مراسمی در ساعت 8:30 صبح در این شهرستان برگزار خواهد شد. بعد از آن مراسم وداع با پیکر شهید در ساعت 16:30 همان روز در شهرستان کوار برپا خواهد شد.

بعد از آن پیکر شهید اسکندری برای برگزاری مراسم وداع به شیراز منتقل خواهد شد که همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برپا خواهد شد. در ادامه مراسم وداع با پیکر شهید در ساعت 21:30 در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد و در نهایت در ساعت 9 صبح روز دوشنبه، 17 مردادماه مراسم تشییع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد و سپس پیکر شهید برای خاکسپاری به گلزار شهدای شیراز منتقل خواهد شد.

جهت دریافت جدول برنامه‌های وداع با پیکر شهید اسکندری در فارس اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام