صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۵۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه ادارات به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی پیشانی نظام هستند و ضعف در عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان، حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر آذربایجان شرقی، امروز، 13 مردادماه، در گردهمایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان، بر ضرورت توجه ادارات به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: دستگاههای اجرایی پیشانی نظام هستند و ضعف در عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود.

وی با تشریح وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، احصاء معروفات و منکرات را در دستگاههای اجرایی خواستار شد و توجه به قانون را به عنوان معروف برشمرد و به توجه ویژه کارکنان نسبت به آن اشاره کرد.

ستوهی، افزود: بر همه مدیران واجب است تا قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مطالعه و با آن آشنا شوند، دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید نسبت به این قانون از آگاهی لازم برخوردار بوده و بر رعایت و اجرای آن اقدام نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت‌های فعلی ستاد مبنی بر آموزش امر به معروف و نهی از منکر صحیح به آمرین و ناهیان و حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر است به ماده ۹ قانون حمایت تاکید کرده و گفت: هر جا آمر به معروف مورد غضب مدیری واقع شد ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن را مصداق منکر دانسته و از آمربه معروف و ناهی از منکر با تمام توان دفاع خواهد کرد.

در پایان این گردهمایی از دبیران ۳ دستگاه برتر که عملکرد مناسبی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشتند توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام