صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۶۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

طبق اعلام معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز 100 دستگاه اتوبوس در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم این کلان‌شهر خدمات ارائه می‌دهد ضمن اینکه مترو هم در روز عاشورا رایگان است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز امروز، 15 مردادماه گفت:  ١٠٠ دستگاه اتوبوس ویژه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و روزهای نهم و دهم محرم پیش‌بینی شده و  مترو شیراز در روز عاشورا رایگان است.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی تمام خطوط ناوگان اتوبوسرانی شیراز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان از امشب خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی آغاز و در روزهای نهم و دهم محرم ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار شیراز افزود : ساعت فعالیت مترو در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور رفاه حال عزادران حسینی تا ساعت ٢٣ خواهد بود.

شه دوست شیرازی از اطلاع‌رسانی و نصب بیش از ۵ هزار پوستر در ناوگان اتوبوس و تاکسی کلان شهر شیراز خبر داد و گفت: بیش از ۵٠٠ متر مربع بنر ویژه محرم بر روی بدنه اتوبوس‌های درون شهری و قطارشهری نصب و تمام ایستگاه‌های مترو ویژه عزاداری سید و سالار شهیدان، سیاه پوش شده است.

وی اظهار کرد: تصاویر مرتبط با شهادت سردار شهید اسکندری و ماه محرم بر روی نمایشگر واگن‌ها و ایستگاه‌های مترو به شکل گسترده در حال انتشار است.

انتهای پیام