صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۶۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: گروه‌های جهادی شامل ۴۵۰ نفر از جهادگران در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت در قالب قرارگاه عهد خدمت، در مناطق مستعد مشغول خدمت هستند.

به گزارش ایکنا از قزوین، ابوذر محمدی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق مستعد خدمت استان قزوین، بیان کرد: گروه‌های جهادی شامل ۴۵۰ نفر از جهادگران در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت در قالب قرارگاه عهد خدمت، در مناطق مستعد مشغول خدمت هستند.

وی افزود: بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان قزوین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در حوزه دندانپزشکی متولی برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی است و باتوجه به نیاز جامعه به حوزه دندانپزشکی و هزینه‌های بسیار بالای ترمیم، تلاش شده است خدمات مناسبی در این زمینه به جامعه هدف ارائه شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: صفر تا صد خدمات دندانپزشکی در اردوها به صورت رایگان ارائه می‌شود و بنا داریم این خدمات را وسعت دهیم.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف ما بیشتر شامل کودکان تحت پوشش بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: در اردوی جهادی دندانپزشکی دانشجویان بسیجی، ۲۰ دانشجو و فارغ‌التحصیل دندانپزشکی حضور داشته و خدمات را به دختران و پسران ارائه دادند.

این مسئول در پایان با اشاره به گروه‌های سنی جامعه هدف یادآور شد: خدمات به بازه سنی ۶ تا ۱۸ سال ارائه می‌شود.

انتهای پیام