صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۶۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای مساعدت و توانمندسازی خانواده‌های ایتام اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج شامگاه، 17 مردادماه در راستای مساعدت و توانمندسازی خانواده‌های ایتام، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تقدیر و تشکر از همه خیرین و نیکوکارانی که از ابتدای سال‌جاری عنایت داشتند و کفالت یک یا چند یتیم را عهده دار و ماهیانه مبلغی از ۲۰ تا ۱۰۰هزار تومان به حساب آنان واریز کردند به اطلاع می‌رساند: کمیته امداد منطقه یک از ابتدای سال تاکنون با مساعدت شما بزرگواران تعداد ۱۳۶حامی به حامیان خود اضافه کرد و ان‌شاءالله سایر عزیزانی که قصد کفالت از ایتام و محسنین را دارند، می‌توانند با ارسال کد ملی، تاریخ تولد براساس روز، ماه و سال خود و همچنین آدرس و شماره همراه خود و مبلغ پیشنهادی ماهیانه به یک یا چند یتیم و ارسال پیامک بر روی شماره همراه 09171451619 نسبت به ثبت‌نام برای حمایت از ایتام و محسنین اقدام کنند.

یقیناً این مساعدت خیر دنیا و آخرت برای شما و بهترین باقیات و صالحات است. از همه مخاطبین بزرگواری که این پیام برایشان ارسال می‌شود، تقاضامندیم در حد امکان برای دوستان و بستگان خود به اشتراک بگذارند که ان‌شاءالله قلب امام عصر(عج) از این حرکت خیرخواهانه ما راضی و خشنود شود.

انتهای پیام