صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۷۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
استاندار گلستان:

استاندار گلستان با بیان‌اینکه خبرنگاران در تحقق توسعه استان نقش‌آفرین هستند، تصریح کرد: برای تحقق چشم‌انداز توسعه استان به کمک خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مجموعه‌های رسانه‌ای استان نیاز داریم.

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار امروز، ۱۸ مرداد در دیدار با خبرنگاران جهاددانشگاهی گلستان گفت: برای تحقق چشم‌انداز توسعه استان به کمک خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و مجموعه‌های رسانه‌ای نیاز داریم.

استاندار گلستان با بیان‌اینکه رسانه‌ها نقش‌آفرین بوده و در جهت‌دهی مسائل، کمک حال هستند، افزود: رسانه‌ها باید با روحیه مطالبه‌گری در پروژه‌های مختلف همراه مدیران و مسئولان باشند و برای رسيدن به چشم انداز توسعه استان و افق ۱۴۰۴ تلاش کرده و آن برای مردم ملموس کنند.

زنگانه به تشریح رسالت اصحاب رسانه پرداخت و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی چنانچه دقیق، بر اساس واقعیت و به دور از دروغ باشد تاثیر ژرفی بر جامعه خواهد داشت.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید برای ترویج چشم انداز ترسیم شده برای استان و تحقق آن در ذهن‌ها و قلب‌های آحاد مردم گلستان تلاش کنند، افزود: استان گلستان دارای ظرفیت عظیم علمی و معنوی می‌باشد،لذا باید از این منابع بهره‌برداری شود و این مهم با مشارکت جدی و مطالبه‌گری و تبیین اصحاب رسانه امکان‌پذیر است.

 

 

 



انتهای پیام