صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

سخنگوی جمعیت خدمتگذار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ثبت ‌نام کاروان‌های پیاده دهه آخر صفر منوط به اخذ مجوز از فرمانداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگذار زائران پیاده امام رضا (ع)  اظهار کرد: مدیران کاروان‌های زیارتی می‌توانند از ۱۵ محرم مصادف با ۲۲ مرداد با مراجعه به سامانه www.zaerin۸.ir و بارگذاری مدارک خواسته شده ثبت‌نام کنند.

وی گفت: جهت تسهیل در صدور مجوزها با مدیرکل رفاهی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی و معاونت زیارت اداره‌ کل تبلیغات اسلامی هماهنگی لازم انجام شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگذار زائران پیاده امام رضا(ع) با توجه به درخواست‌های مدیران کاروان‌های زیارتی مبنی بر افزایش تعداد زائران در کاروان‌ها یادآور شد: به ظرفیت کاروان‌های کمتر از ۲۰۰ نفر ۱۵ درصد و بیش از ۲۰۰ نفر ۲۰ درصد اضافه شده است. برای کاروان‌هایی که برای اولین‌بار ثبت‌نام می‌کنند ۱۲۰ نفر ظرفیت ثبت‌نام و خدمات پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه زائران در هنگام ثبت ‌نام به مشکلی برخورد داشتند با تلفن‌های واحد فناوری اطلاعات جمعیت خدمتگزاران که در سایت درج شده تماس بگیرند.

انتهای پیام