صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین از برگزاری جشنواره چاپ کتاب پزشکی و پیراپزشکی به مناسبت سالروز تولد ابوعلی سینا مصادف با روز پزشک در انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین خبر داد.

علی دل‌زنده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین به مناسبت سالروز تولد ابوعلی سینا مصادف با روز پزشک جشنواره چاپ کتاب پزشکی و پیراپزشکی را برگزار می‌کند.

وی از شرایط ویژه پذیرش آثار به تخفیف ۲۰ درصدی برای کلیه کتب تألیفی و ترجمه، تخفیف ۳۰ درصدی برای دانشجویان در دوران دانشجویی با شرط حداکثر یک سال پس از فارغ‌التحصیلی و بدون ذکر نام استاد در عنوان و ارائه تخفیف ۱۰۰ درصدی به سه اثر فاخر اشاره کرد و افزود: همچنین چنانچه کتاب‌های ارائه‌شده بیش از یک عنوان کتاب باشد در صورت پذیرش از تخفیف بیشتری بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین تصریح کرد: مهلت ثبت تقاضای چاپ و ارائه آثار از ۱۵ تیر لغایت پنج شهریور ماه خواهد بود و متقاضیان می‌توانند فرم‌های مورد نیاز جهت ثبت تقاضای چاپ را از پایگاه مجازی جهاد دانشگاهی استان قزوین به آدرس www.isbaq@.ir دریافت کرده و پس از تکمیل آن‌ها به رایانامه انتشارات به آدرس:isbaq@chmail.ir و یا با شماره واتساپ ۰۹۳۰۰۵۲۹۹۰۲ با قید ویژه جشنواره ارسال کنند ضمناً کلیه آثار ارائه‌شده در فراخوان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

دل‌زنده افزود: اعلام آثار برگزیده روز سه شنبه پانزدهم شهریور ۱۴۰۱ خواهد بود و تمامی آثار در سه روز توسط جمعی از اعضای هیئت علمی بررسی خواهد شد هزینه شرکت در جشنواره پس از دریافت تأیید چاپ از شورای ارزیابی کتاب برای کتب تالیفی ۳۵۰ هزار تومان و برای کتب ترجمه ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی استان قزوین در خصوص راهنمای پذیرش آثار بیان کرد: موضوعات کتاب باید در زمینه‌های پژوهش و آموزش در علوم پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، طب سنتی و روان شناسی، علوم پایه و پژوهش‌های رشته‌های فوق باشد و همچنین کتاب‌های ارسالی نباید قبلاً توسط ناشر دیگری چاپ شده و یا همزمان به ناشر دیگری ارائه شده باشند.

این مسئول گفت: کتاب‌ها باید به زبان فارسی و با رعایت اصول و آیین نگارش فارسی باشند و تأیید نهایی کتاب‌ها برای چاپ در انتشارات پس از تأیید ارزیابان گروه علمی انتشارات است.

انتهای پیام