صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور حکمی، سیاوش صلواتیان را به عنوان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور حکمی، سیاوش صلواتیان را به‌عنوان دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

 در این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر  سیاوش صلواتیان

با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند و مرتبط جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیر بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از صاحب‌نظران و فعالان این عرصه، تجارب برگزاری ادوار پیشین و همچنین استفاده از ایده‌های نو، شاهد تحول و ارتقای کیفی این رویداد و جریان‌سازی بیشتر آن در حوزه کتاب باشیم.

دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سیاوش صلواتیان، دانشیار دانشگاه صداوسیما و از اساتید مدیریت رسانه در دانشگاه‌های مطرح کشور است. وی در رزومه کاری خود سوابق متعدد علمی و عملی در عرصه رسانه‌ها و ارتباطات ازجمله مشاور رئیس دانشگاه صداوسیما و مدیر گروه مدیریت رسانه این دانشگاه، عضو هیئت‌مدیره انتشارات علمی و فرهنگی، مشاور مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیر گروه علوم شناختی و رسانه مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی، عضو هیئت‌داوران سومین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران و ... را داشته است.

کتاب‌های «رسانه‌ها و مدیریت بحران»، «منابع و بانک‌های اطلاعاتی فیلم‌های سینمای ایران»، «جریان‌سازی سه پدیده رسانه‌ای»، «آینده‌نگاری رسانه‌ها»، «تاب‌آوری سازمانی خبرگزاری‌های ایران» و «مدیریت رسانه‌ای بلایای طبیعی محلی» ازجمله تألیفات وی در حوزه رسانه است. صلواتیان همچنین ده‌ها مقاله علمی در حوزه موضوعی رسانه را در نشریات و کنگره‌های داخلی و خارجی ارائه کرده است.

یادآور می‌شود، جشنواره کتاب و رسانه که تاکنون ۱۹ دوره آن برگزار شده است، از قدیمی‌ترین رویدادهای عرصه کتاب در کشور است که نقش مهمی در توسعه کنشگری رسانه‌ها در عرصه کتاب داشته است.

خانه کتاب و ادبیات ایران، با استفاده از فرصت ناشی از تعویق یک‌ساله جشنواره و باتوجه به تحولات سپهر رسانه‌ای ایران و جهان، در آغاز ورود به دهه سوم برگزاری این رویداد ملی، به بازطراحی گسترده رویکردها، ساختار، فرایند و شاخص‌های برگزاری آن اقدام کرده که جزئیاتش به‌زودی و در فراخوان اعلامی جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام