صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

متسابق رشته قرائت تحقیق زمان‌بندی مسابقات در رشته‌های بانوان بسیار ضعیف بود و اجرای هیچ‌کدام از متسابقین به ویژه در رشته‌های حفظ و قرائت بر اساس اعلام ساعت حضورشان از سوی اداره اوقاف، انجام نشد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، زهرا دوازده‌امامی، شرکت‌کننده رشته قرائت تحقیق طی سخنانی بیان کرد: تلاوت قرآن کریم را از ۹ سالگی آغاز کردم و تجربه‌های بسیاری از حضور در مسابقات قرآن دارم.

وی افزود: اولبن رتبه کشوری‌ را در سال ۹۴ و در مسابقات دانش‌آموزی استان همدان کسب کردم و کسب مقام اول مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی و مسابقات مُدهامتان از دیگر افتخاراتم در این عرصه است.

دوازده‌امامی با اشاره به نقاط قوت این دوره از مسابقات گفت: علی‌رغم اینکه سیستم صوتی مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی بسیار ضعیف بود اما مرحله استانی از سیستم صوتی باکیفیت‌تری برخوردار بود.

وی تصریح کرد: زمان‌بندی مسابقات در رشته‌های بانوان بسیار ضعیف بود و اجرای هیچ‌کدام از متسابقین به ویژه در رشته‌های حفظ و قرائت بر اساس اعلام ساعت حضورشان از سوی اداره اوقاف، انجام نشد.

این قاری قرآن کریم یادآور شد: خستگی و عدم آمادگی برخی از متسابقین و بی‌نظمی در برگزاری مسابقه، به علت تاخیر در زمان‌بندی اجرای آن‌ها از نفاط منفی مسابقات به شمار می‌رود.

انتهای پیام