صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۰۳۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

در دومین روز از نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی تکیه معاون‌الملک میزبان محفل «شعر عاشورایی» با حضور ۲۴۰ میهمان داخلی و خارجی خواهد بود.

خداپرست، دبیر اجرایی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: عصر روز گذشته یکم شهریورماه با حضور ۲۴۰ میهمان داخلی و خارجی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیزرغلامان حسینی در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های این اجلاس، افزود: برگزاری روضه‌های خانگی و برپایی نشست‌های بین‌المللی از جمله این برنامه‌ها است.

خداپرست تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده اجلاس برگزاری محفل «شعر عاشورایی» است که عصر امروز، ۲ شهریور تکیه معاون‌الملک میزبان آن خواهد بود.

دبیر اجرایی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به تجلیل از بانوان مداح همچنین برپایی روضه‌های خانگی در منزل خانواده شهدا و ایثارگران در کرمانشاه با حضور پیرغلامان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های اجلاس امسال با توجه به وضعیت کرونا با حضور میهمانان بیشتری برگزار شد که این به شکوه برنامه‌ها افزوده است.

وی در پایان به برگزاری مراسم اختتامیه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در روز سوم شهریورماه در مسجد عمادالدوله شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: میزبانی از خادمان حسینی افتخار بزرگی برای استان کرمانشاه است و این دیار از قدیم میزبان و خادم زوار اربعین و عتبات عالیات بوده است.

انتهای پیام