صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۰۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

استاندار همدان با بیان اینکه خط انتقال آب به همدان کامل شده و شیرآلات در حال اتصال است، گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده انتقال آب به همدان انجام خواهد گرفت.

به‌ گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان اظهار کرد: آب شرب همدان از سد اکباتان تأمین می‌شد که به علت کاهش بارش‌ها امسال به شدت اُفت میزان آب در این حوزه داشتیم.

وی تصریح کرد: طرحی که از ۱۷ سال پیش بعد از سفر مقام معظم رهبری به همدان مورد تصویب قرار گرفته بود و در این ۱۷ سال، ۴۰ درصد پیشرفت داشت در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و طی این چند ماه به سرعت کار در حال انجام بوده و کارهای نهایی در حال انجام است.

استاندار همدان با بیان اینکه خط انتقال آب به همدان کامل شده و شیرآلات در حال اتصال است، افزود: ظرف یک یا دو هفته آینده انتقال آب به همدان انجام خواهد گرفت.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: این کار به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و البته این یک خط رینگ تکمیل اتصال در شهر است که قبلاً بین دو بخش شرق و غرب شهر متصل نبود اما با انتقال آب به همدان این خط ۱۵ کیلومتر هم که ظرف هفته گذشته شروع شده تا پایان هفته تکمیل می‌شود.

انتهای پیام