صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۰۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از پاسخگویی به ۷۴ درصد از درخواست‌های کتبی و تلفنی مردم خراسان شمالی در سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

حجت‌الاسلام صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از پاسخگویی، امروز، چهارم شهریورماه در حاشیه میز ارتباطات مردمی که در مصلی بجنورد برگزار شد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی با اشاره به اینکه در سفر دولت سیزدهم به خراسان شمالی ۱۰۰ هزار درخواست مکتوب و تلفنی ثبت شده است، اظهار کرد: تاکنون به ۷۴ درصد از این درخواست‌ها پاسخ داده شده و سایر درخواست‌ها نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مسئولیت ارزیابی، نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی را دارد، تصریح کرد: میزان کارآمدی مدیران دستگاه‌های مختلف از نگاه مردم بررسی و به وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها گزارش می‌شود که براساس این گزارش‌ها تاکنون برخی از مدیران برکنار شده‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی به ظرفیت‌های بالقوه این استان تأکید کرده‌اند، افزود: در دولت‌های گذشته از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است و امیدواریم با مصوبات مناسب سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی، بخشی از این عقب ماندگی‌ها و محرومیت‌ها جبران شود.

 

 

انتهای پیام