صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، گفت: 43 هزار و 128 نفر دز چهارم واکسن کرونا را در استان تزریق کردند.

علی افشانی، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: 43 هزار و 128 نفر دز چهارم واکسن کرونا را در استان تزریق کردند.

وی افزود: تعداد افرادی که دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند در آذربایجان‌غربی دو میلیون و 670 هزار و 239 نفر است و افرادی که دز دوم را دریافت کردند نیز به دو میلیون و 390 هزار و 785 نفر رسید.

افشانی بیان کرد: یک میلیون و 89 هزار و 918 نفر نیز  دز سوم را دریافت کردند و 43 هزار و 128 نفر دز چهارم را تزریق کردند.

وی ادامه داد: برای کنترل بیماری کرونا کل جامعه باید مشارکت داشته باشند و مردم عزیز برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌های‌شان باید واکسیناسیون را انجام دهند و 90 هزار و 508 نفر نیز بستری‌شدگان بهبودیافته هستند.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: درصد پیشرفت واکسیناسیون بالای 5 سال در آذربایجان‌غربی بسیار قابل توجه است.

وی افزود: درصد افرادی که یک دز واکسن را دریافت کردند 84.4 درصد، 75.6 درصد دز دوم، 34.5 درصد دز سوم، 1.36 درصد نیز دز چهارم واکسن کرونا در استان را تزریق کردند.

انتهای پیام