صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

استاندار گلستان با بیان اینکه در کنار موضوع اقتصاد پرداختن به مقوله فرهنگ در اولویت قرار داد که نباید از آن غافل شد، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به گلستان ۱۸۰ میلیارد تومان مصوبه در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مجتمع‌های فرهنگی و هنری به فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت.

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، 8 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: انعکاس خدمات ارائه شده به مردم باعث بالا بردن حفظ امیدآفرینی در مردم را فراهم می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری امیدآفرینی باید در دستور قرار بگیرد.

استاندار گلستان به انتصاب نمایندگان و موضوع نظارت نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب مردم هستند و از نگاه ما مطالبه‌گری از نمایندگان نه تنها مضموم نیست، بلکه باید در جایگاه مدیر پاسخگو باشیم، لذا حضور این افراد برای رفع عقب ماندگی تاریخی بسیار ارزشمند است و همت جمعی را می‌طلبد.

زنگانه با بیان‌ اینکه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان مد‌نظر ما است‌، تصریح کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی به تصویب رسیده و بازارچه صنایع دستی مورد توجه قرار گرفته است. 

استاندار گلستان به بحث مسکن و احداث واحدهای مسکونی از اراضی مازاد در استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ هکتار زمین مسکونی برای احداث ۹۴ هزار واحد مسکونی نیاز داریم و در این زمینه به دستگاه‌های اجرایی فراخوان داده در حال حاضر کلنگ زنی یک هزار واحدی را در شهر گرگان انجام دادیم و در ۶ ماه دوم سال سرعت ساخت مسکن افزایش پیدا می‌کند.

زنگانه با بیان‌ اینکه در کنار موضوعات اقتصادی و معیشت پرداختن به مقوله فرهنگ در اولویت قرار داد و نباید از آن غافل شد، تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به گلستان 180 میلیارد تومان مصوبه در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مجتمع‌های فرهنگی و هنری به فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت که بخش قابل قبولی از این پروژه‌ها با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام