صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۲۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
در سوگ شهادت امام حسن مجتبی(ع)

برنامه «باغ ارغوان» ویژه شهادت امام حسن مجتبی(ع) امروز و فردا در در رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا، رادیو ایران برنامه «باغ ارغوان» دوازدهم و سیزدهم شهریور، نوا‌ها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه‌كنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵ پخش می‌كند. «خانه دوست اینجاست» نیز در همین ایام به بررسی درایت از منظر امام حسن مجتبی(ع) می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و با اجرای مینا صفایی و با حضور سید مرتضی جوادی بعد از خبر ساعت 19:00 پخش می‌شود. «سرچشمه» نیز در روزهای ذکر شده به تهیه‌کنندگی زینب برومند با موضوع توکل به خدا و راستگویی با اجرای حسن همایی ساعت 21:45 پخش می‌شود.

«آه از غربیت بهار» ویژه برنامه دیگری است که شنبه 12 شهریور با موضوع بررسی صفت جود و بخشندگی حضرت امام حسن مجتبی(ع) همراه با پخش مداحی و نوحه ساعت 23:00 پخش می‌شود.

«به افق نور» نیز یکشنبه 13 شهریور، با موضوع فرهنگ مهربانی بر مبنای حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) و با تاکید برسوره هود آیه 119 «إِلَّا مَنْ رَحِمَ رَبُّكَ ۚ وَلِذَٰلِكَ خَلَقَهُمْ ۗ وَتَمَّتْ كَلِمَةُ رَبِّكَ لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ» به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای حسن همایی ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام