صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۳۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

سیروس همتی خبر از بازی در نمایش «خانه خراب» داد که موضوع آن به صورت غیرمستقیم به نقش اسلام در انقلاب مشروطه می‌پردازد.

سیروس همتی، بازیگر و فیلمنامه‌نویس سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مشغول بازی در نمایش «خانه خراب» هستم. این کار پانزده شب است که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و حداقل تا 15 شب دیگر نیز اجرای آن ادامه خواهد داشت. در این نمایش، انقلاب مشروطه موضوع و محور قصه است. در این کار تلاش شده به صورت مستتر به نقش فرامین اسلامی در این انقلاب توجه شود.

وی افزود: نمایش «خانه خراب» پیش از اجرا در شهرزاد در تماشاخانه ملک روی صحنه رفت که به دلیل استقبالی که از آن به عمل آمد محمدرضا پورحکیمی کارگردان نمایش، شرایط اجرای نمایش در سالن شهرزاد را هم فراهم کرد. در این تئاتر، کارگردان علاوه بر کارگردانی، تهیه را هم بر عهده دارد. در نمایش؛ امیرکاوه ‌آهنین ‌جان، محمدهادی ‌عطایی، ندا ‌مقصودی، سیروس ‌همتی، ناصر علی پاشا (عاشوری)، رضا ‌علوی، امید ‌رهبر، الهه ‌حسینی و رضا ‌دادویی بازی دارند.

همتی ادامه داد: جدا از بازی در تئاتر «خانه خراب»، مشغول نگارش چند فیلمنامه و نمایشنامه نیز هستم. در عرصه تئاتر، فیلمنامه «تازه وارد» را در دست نگارش دارم و در عرصه سینما هم بر اساس طرحی از اشکان درویشی، «ایجنت» را می‌نویسم.

وی با بیان اینکه فیلمنامه‌ای را برای ساخت سریال به سیما ارائه داده است، گفت: فیلمنامه مجموعه‌ای با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی با نام «مبل» را به رسانه ملی ارائه داده‌ام اما هنوز پاسخی نگرفته‌ام.

انتهای پیام