صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۳۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه سخنوران و صاحبان منبر در فرهنگ‌سازی ورود نخبگان به عرصه معلمی تأثیرگذار هستند، گفت: دانشگاه فرهنگیان خط مقدم حفظ اندیشه و بینش جامعه است.

به گزارش ایکنا از لرستان، سیده‌فاطمه موسوی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور، یکشنبه، ۱۳ شهریور در دیدار برگزارکنندگان سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: سخنوران و صاحبان منبر در فرهنگ‌سازی ورود نخبگان به عرصه معلمی تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه مقام رهبری نسب به دانشگاه فرهنگیان حساس هستند و حضور ایشان در این دانشگاه نشان از اهمیت جایگاه آن دارد، گفت:

موسوی با اشاره به اینکه اهمیت و حساسیتی که به حوزه‌های علمیه وجود دارد باید به دانشگاه فرهنگیان نیز وجود داشته باشد، اضافه کرد: نگاه به دانشگاه فرهنگیان نگاه به تربیت‌کنندگان فرزندان است، چراکه مسئولیت این دانشگاه تربیت دانشجومعلمان به‌عنوان مربیان نسل آینده است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور در ادامه گفت: تریبون نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان سبب جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان می‌شود و نگاه خاص نماینده مقام معظم رهبری سبب دلگرمی مجموعه فرهنگیان در لرستان است.

انتهای پیام