صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: معلمان باید با هدایت و تربیت خود نسلی را پرورش دهند که از لحاظ اعتقادی متدین و معتقد باشند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۳۱ شهریورماه، در آیین غبارروبی ۵۰۰ نمازخانه مدارس استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم معلمان با هدایت و تربیت خود نسلی را پرورش دهند که از لحاظ اعتقادی متدین و معتقد باشند.

وی با اشاره به آیه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلاه» افزود: آموزش و پرورش در راستای عمل به این آیه شریفه با تمامی امکانات و توان خود پیشگام بوده و باید برای تربیت نسل نمازی متعهد و متخصص برای آینده برنامه‌ریزی کند.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: ۲۵۰۰ مدرسه در سراسر استان وجود دارد و برنامه‌ریزی ما باید بر این محور باشد که هر مدرسه یک نمازخانه و هر نمازخانه یک روحانی داشته باشد.

صفری با اشاره به اینکه نمازخانه‌های مدارس ضمن آنکه باید آراسته و زیبا باشند، بیان کرد: کلیه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و هنری و همچنین گفتمان‌ها و نشست‌های دینی و اعتقادی نیز در این مکان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ همزمان با این مراسم، آیین غبارروبی در ۵۰۰ نمازخانه مدرسه سراسر استان اردبیل نیز با حضور مدیران نواحی و مناطق برگزار شد.

انتهای پیام