صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۲۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه نیروهای انتظامی خط مقدم در حفظ و امنیت کشور هستند، تصریح کرد: امروزه امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثارگری‌های نیروهای انتظامی هستیم و باید قدر این نعمت را بدانیم.

به گزارش ایکنا از گلستان، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در رژه نیروهای مسلح که امروز، ۳۱ شهریور برگزار شد، گفت: امروزه امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثارگری‌های نیروهای انتظامی هستیم و باید قدر این نعمت را بدانیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به شهید اربعین شهید علی سراوانی اشاره کرد و گفت: امروزه باید از شهدا بیشتر یاد کنیم شهادت این نیروهای جان برکف نیروی انتظامی گواه این است که بدانیم هنوز افرادی هستند که برای حفظ امنیت و آرامش کشور جان خود را تقدیم این نظام کردند.

حسینی پیشرفت در عرصه‌های مختلف فناوری را مرهون جانفشانی‌های ایثارگران دانست و افزود: اگر رئیس جمهور در سازمان ملل با اقتدار سخن می‌گوید و عکس سردار حاج قاسم سلیمانی را به همگان نشان می‌دهد و هویت پوچ مدعیان حقوق بشر را رسوا می‌کند به خاطر جانفشانی‌های ایثارگران است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان‌اینکه دفاع از کشور و صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه است، تصریح کرد: اقتدار ایران در زمینه‌های مختلف به منصه ظهور رسیده و ما اجازه نخواهیم داد عده‌ای به خاطر مقاصد منفعت طلبانه خود امنیت کشور را به خاطره بیندازند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: ما به آموزه‌های دینی افتخار کرده و عمل می‌کنیم و امید داریم این امینت باعث پیشرفت کشور شود و مردم روز به روز در رفاه بیشتری قرار بگیرند.

همچنین همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی‌فقیه در گلستان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی امروز، ۳۱ شهریور در گلستان برگزار شد.

انتهای پیام