صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

رئیس‌کل دادگستری لرستان با انتشار پیامی در رابطه با برخورد قاطع با اغتشاشگران و آشوبگران، از حضور باشکوه مردم ولایی لرستان در راهپیمایی علیه هنجارشکنان و اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری لرستان امروز، دوم مهر در پیامی از حضور پرشکوه، با شور و شعور مردم ولایی و انقلابی لرستان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر  قدردانی کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

«این حضور پرشور و با بصیرت مردم تجدید میثاق با ولایت و رهبری و تحلی بارز ولایتمداری و زمان‌شناسی و در واقع تیر خلاص دیگری به اقدامات آشوبگران، فرصت‌طلبان، سوءاستفاده کنندگان و فریب خوردگان  به شمار می‌آید.

با توچه به اینکه در طی چند روز اخیر به بهانه فوت خانم مهسا امینی در تهران تجمعاتی در برخی شهرها شکل گرفته و عده‌ای فرصت‌طلب، اغتشاشگر و فریب خورده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با به آشوب کشاندن این اعتراضات و هتک حرمت و توهین به پرچم و ارزش‌های اسلامی، اختلال  در نظم عمومی، مسدود کردن خیابان‌ها، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، تعرض به شهروندان، ضرب و جرح عابران، ماموران و حافظان نظم و امنیت عمومی به‌دنبال نا امن کردن جامعه بوده‌اند.

دادگستری استان  به افردی که در صدد  تکرار چنین رفتارهای مجرمانه‌ای هستند هشدار برخورد قاطعانه  می‌دهد .

در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم و صیانت از زندگی عادی و روزمره مردم دستورات قانونی برای شناسایی و دستگیری  لیدرها و عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان نظم و آسایش، آرامش و امنیت عمومی مردم و افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت  وارد کرده‌اند و مرتکب جرایم دیگری شده و در برابر پلیس تمرد کنند و نیز افراد مرتبط با سرویس‌های خارج کشور صادر  شده و تعدادی  در   این زمینه دستگیر و بار قرار قانونی در بازداشت  هستند.

 همچنین نسبت به تعیین شعب ویژه دادیازی، بازرسی، دادگاه کیفری در  تمامی شهرهای استان برای رسیدگی  سریع و فوری به پرونده‌های شخصی متهمان اقدام شده است.

 همچنین در هر یک از دادسرهای عمومی و انقلاب استان واحد  کشیک به‌صورت ۲۴ ساعته برقرار بوده و  به پرونده‌های وارده رسیدگی می‌شود.

به شعب رسیدگی کننده تأکید شده که به پرونده‌های متهمان در اسرع وقت رسیدگی و نسبت به برخوردهای قاطع، جدی، اثربخش و بازدارنده  قانونی با مجرمان و هنجارشکنان اقدام شود.»

انتهای پیام