صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از اعزام 6349 زائر حرم رضوی از مبادی شهرستان‌های استان به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، اسدالله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، امروز 4 مهرماه اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر هر ساله زائران حرم رضوی از خراسان‌جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: امسال نیز مشابه هر سال ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان آمادگی کامل برای اعزام زائران رضوی را داشته و در این راستا ۲۴۴ ناوگان زائران را از استان به مشهد مقدس زائران را جابه جا کردند.

جلال زاده از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی خراسان جنوبی به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران خبر داد وگفت: با توجه به افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در این ایام ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو موضوع مهم در خدمات‌دهی به زائران حرم رضوی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از اعزام 6349 زائر حرم رضوی از مبادی شهرستان‌های استان به مشهد مقدس توسط ناوگان حمل ونقل جاده‌ای خبر داد و یادآور شد: تهیه بلیط رفت و برگشت زائران نیز از طریق وب سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری فراهم شده است.

انتهای پیام