صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی و بصیرت‌افزایی سه ویژگی شاخص شهدا بوده و ما نیز وظیفه داریم دنباله‌رو افکار و مکتب شهدا باشیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، هشتم مهرماه در «یادواره شهیدحسین نامور» روستای گلالی شهردزج اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و فضای حاکم برآن آکنده از معنویت و طراوت است و باید تلاش شود این فضای معنوی را به جامعه تزریق کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا پروردگار خود را خدا دانسته و با خدای خود معامله کرده‌اند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی با آگاهی کامل قدم در این مسیرگذاشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: وظیفه‌شناسی، زمان‌شناسی و بصیرت‌افزایی سه ویژگی شاخص شهدا بوده و ما نیز وظیفه داریم دنباله رو افکار و مکتب شهدا باشیم.

وی افزود: ما باالگوگیری از شهدا و پیروی ازمقامات و بزرگان دین و بر مبنای وظیفه شناسی وآگاهی بخشی به میدان آمده تا مردم، خانواده و اطرافیان خود را نسبت به وضعیت موجود آگاه و هوشیار کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: آدمهایی که از این نظام بهره بردند وخون و گوشت و استخوانشان، ثروت و اعتبارشان در این نظام و مملکت به دست آورده‌اند، امروز مخالف ایستاده و با کمال بی انصافی دستور براندازی را خواهند داد که این حرکات جای تأسف دارد.

انتهای پیام