صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی با همراهی محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی با خانواده شهید حسن جهانگیرزاده دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی با همراهی محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی 9 مهر در دیدار با  خانواده شهید حسن جهانگیرزاده، اظهار کرد: امروزه بر ماست، تا از مواهب بزرگ دفاع مقدس به عنوان یک راهبرد اصلی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه، لازم است که به مسئولیت‌های مختلف‌مان با الگوگیری از رزمندگان و فرماندهان زمان جنگ عمل کنیم، همچنین در شناختن دشمن به‌هیچ عنوان دچار تردید نشویم، ادامه داد: شهدا در همه عرصه‌های عملی اعم از سیاست، اقتصاد و فرهنگ الگو هستند.

سردار علایی در این دیدار خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و تقدیم جان خود برگ زرینی در تاریخ کشور ما رقم زدند، پس لازم است، که یاد و خاطره آنان همیشه زنده بماند و رسانه‌ها در‌ این‌ راستا همواره تلاش کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: راه و مرام شهدا را بتوان تداوم بخشید، چراکه شهدا جان‌شان را برای امنیت و اقتدار کشور در طبق اخلاص گذاشتند، همچنین اجازه ندادند، وجبی از خاک این کشور به دست نامحرمان بیفتد.

انتهای پیام