صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

فرمانده سپاه کازرون با اشاره به اقدامات مؤثر گروه‎های جهادی گفت: خداوند اجر و مزد نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد چرا که جهادگران با فعالیت‌های شبانه‌روزی در راه رضای الهی برای خدمت به جامعه در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور فعال هستند و این پیش‌برندگی بسیج و سپاه است.

به گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون عصر دوشنبه، 11 مهرماه در جمع مسئولان گروه‌های جهادی این شهرستان با اشاره به روحیه جهادگران گفت: ویژگی گروه‌های جهادی ایمان، اخلاص و توکل بر خداوند متعال است.

وی افزود: پیشینیه جهادگران بسیجی پرافتخار است؛ از زمان شروع جنگ سنگرسازان بدون سنگر بودند و در خط مقدم قرار داشتند و امروز هم بدون هیچ مزد و منتی با تلاش شبانه‌روزی در راه خدمت به خلق فعالیت می‌کنند.

توکل یادآور شد: خداوند اجر و مزد نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد چرا که جهادگران با فعالیت‌های شبانه‌روزی در راه رضای الهی برای خدمت به جامعه در همه عرصه‌های مورد نیاز کشور فعال هستند و این پیش‌برندگی بسیج و سپاه است.

فرمانده سپاه کازرون اظهار کرد: جهاد و کوشش برای خوب فکر کردن، عمل کردن و تصمیم‌گیری صحیح در عمل و کار زار است که بحمد الهی گروه‌های جهادی با تعهد و تخصص به خوبی امروز مشکلات را برای مردم و کشور در عرصه‌های مورد نیاز مرتفع کرده است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج ستون بازدارنده خیمه انقلاب است، گفت: همه وظیفه داریم گام دوم انقلاب را در مقابل جنگ نرم دشمن برای مردم عینی و عملیاتی کنیم.

توکل به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره داشت و گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام را نشانه رفته‌اند و نقطه مقابل جهاد تبیین، تعریف توسط دشمنان است و اگر واقعیت‌های 40 ساله انقلاب را نگوئیم در مقابل تعریف به وسیله معاندین را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام