صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

افتتاح خانه محروم با حضور امام‌جمعه بخش بهاران، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، بسیجیان و گروه‌های جهادی امروز، ۱۲ مهرماه در روستای شهرستان سرخنکلاته برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، افتتاح خانه محروم با حضور امام‌جمعه بخش بهاران، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، بسیجیان و گروه‌های جهادی امروز، 12مهرماه در روستای شهرستان سرخنکلاته برگزار شد.

امام‌جمعه بخش بهاران در مراسم افتتاحیه خانه محروم گفت:  یقیناً سپاه پاسداران در هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک آنها و حل مشکلات‌شان خواهد آمد و امیدواریم با شناسایی افراد نیازمند افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از این مسکن بهره‌مند شود.

امام‌جمعه بخش بهاران با بیان‌ اینکه خدمت به محرومین ادامه راه شهدا است و بسیج در این مسیر خدمات ارزنده‌ای به قشر محروم در کشور انجام داده است، تصریح کرد: بسیجیان در هر برهه‌ای از زمان چه جنگ سخت، جنگ نرم، جنگ اقتصادی یا فرهنگی کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساندند و در همه عرصه‌ها مهیای فداکاری و ایثار هستند.

حجت‌الاسلام رضازاده، اجرای این طرح‌ها را بستر خوبی برای ایجاد نوعی هم‌افزایی بین نهادهای مختلف مثل بسیج، سپاه و کمیته امداد دانست و گفت: هل من ناصر ینصرونی تنها برای میدان نبرد نیست بلکه در بسیاری از میادین صدق می‌کند که کمک به محرومین یکی از این میدان‌ها است.

وی در پایان گفت: با یاری خداوند و حاصل کار جهادی جوانان بسیجی جهادگر این واحد مسکونی ساخته و به خانواده محروم هدیه شد تا سر پناهی برای این عزیزان باشد.

انتهای پیام