صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۹۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

نشست بصیرتی و روشنگری با عنوان«جهادتببین» با حضور امام جمعه علی آبادکتول و مدیر حوزه علمیه خواهران و طلاب روز گذشته، ۱۲ مهر در حوزه علمیه خواهران کوثر علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست بصیرتی و روشنگری «جهادتبیین» با حضور امام جمعه علی آبادکتول و مدیر حوزه علمیه خواهران و طلاب روز گذشته، ۱۲ مهر در حوزه علمیه خواهران کوثر علی آبادکتول برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مهدی نژاد به آیه ۸۲سوره نحل اشاره کرد وگفت: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دشمن برای بی‌ارزش کردن اسلام و انقلاب، تبلیغ روشن و صحیح از مهم‌ترین راه‌های خنثی کردن نقشه‌های دشمن است.

وی دومین کار دشمن را وارونه نشان دادن حقایق دانست و افزود: جهادتبیین یعنی تزریق فکر و محتوای صحیح بین مردم؛ که این امر مهم باید از اولویت‌های مبلغان باشد.

امام جمعه علی آبادکتول ادامه داد: دشمن سعی دارد با بی‌عیب دانستن عصر طاغوت مردم را بر علیه نظام تقویت کند، در صورتی که در آن زمان ۵۰درصد مردم گرسنه و نیمه گرسنه بودند همچنین عدم امکانات رفاهی، بهداشتی و تحصیلی باعث شده بود زندگی مردم بسیار مورد تنگنا قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام مهدی نژاد یکی دیگر از معضلات زمان شاه را عدم تحصیل بانوان معرفی کرد و گفت: بعد از انقلاب درصد بسیاری از بانوان به عنوان دانشجو در رشته‌های مختلف دانشگاهی، مدیریت در ارگان‌های مختلف و موفقیت در عرصه‌های علمی و ورزشی و...درخشیدند.

حجت الاسلام مهدی نژاد با استناد به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به بیانات حضرت آقا باید از این اعتراض و آشوب‌ها فرصت سازی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله که ۳۰درصدِ جوانان معترض و آشوبگر از بچه‌های طلاق هستند، باید برای تربیت این جوانان بی‌سرپرست و بچه‌های طلاق تدابیری اندیشیده شود.

 

انتهای پیام