صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

امام‌جمعه گچساران گفت: امروز به نوعی دشمن از برون با برخی حکام کشورهای مرتجع منطقه نشسته‌اند و بحث تجزیه ایران را مطرح کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران امروز، 15 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی مثل همیشه دوران برای این ملت الهی اسباب زحمت ایجاد کرده‌اند، اگرچه این توطئه‌های دشمن هم محکوم به شکست است و مردم ایران هم سربلند و باعزت خواهند بود.

وی افزود: وقتی نقشه‌های شوم دشمن برملا می‌شود، وقتی می‌بیند که مچ اختلاس‌گران گرفته می‌شود، وقتی می‌بیند ایران اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است طبیعتا دشمن هم بر نمی‌تابد که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مشکل آنها این است که ایران مستقل با عزت و مقتدر را نمی‌توانند ببینند.

امام‌جمعه گچساران بیان کرد: مشکلات گرانی، بیکاری و مسکن و... در کشورمان وجود دارد، اما دولت شبانه‌روز در تلاش است که مشکلات را مرتفع کند، کارخانجات بسیاری در این کشور تعطیل بودند که با همت مسئولان کشور در حال احیا هستند که می‌تواند بخش بزرگی از تولیدات را رقم بزنند که به تبع نیز بحث بیکاری و گرانی هم مرتفع می‌شود.

حجت‌الاسلام حجازی ادامه داد: اما خطر بزرگی که همیشه عالم، اسلام و مسلمانان را تهدید می‌کرد خطر نفاق بود و آیات زیادی در این خصوص وجود دارد، مردم و مؤمنان باید مواظب نفاق باشند و مؤمنان باید متحد و همدل دشمن را بشناسند و به موقع هم مقابله کنند.

وی اظهار کرد: امروز به نوعی دشمن از برون با برخی حکام کشورهای مرتجع منطقه نشسته‌اند و بحث تجزیه ایران را مطرح کرده‌اند؛ متأسفانه عده‌ای در درون هم با اینها همکاسه‌اند و تلاش می‌کنند بحث قومیت‌ها را مطرح کنند خطری که دشمن به خیال خام خودشان برای ایران ایجاد می‌کند که کور خوانده‌ است.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: هفته نیروی مقتدر انتظامی است، دشمن بداند که این ملت فرزندانش را عزیز می‌دارد و نیروی انتظامی در چشم مردم عزیز و محترم است و دشمن هیچ‌گاه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام