صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۶ واحد نانوایی به علت نصب نکردن تابلوی مشخصات برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از قزوین، داود نایب فرجی قزوین، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: ۱۶واحد نانوایی به علت نصب نکردن تابلوی مشخصات برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای نانوایی با وجود خبر و اعلام‌های قبلی مبنی بر الزام به نصب تابلو از این مهم سرپیچی کرده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان باید تمامی واحدهای به نصب تابلو اقدام کنند.

نایب فرجی خاطرنشان کرد: کار نظارت و بازرسی برای نصب تابلوها برای ۷۲۰ نانوایی در شهرستان قزوین آغاز شده و موارد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه نصب نکردن تابلو در واحدهای نانوایی به جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد منجر می‌شود، گفت: تمامی واحدهای نانوایی موظفند نسبت به این اقدام مهم اهتمام داشته و تابلو را در مکانی نصب کنند که در مواقع تعطیل نیز قابل رویت باشد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مثل نصب نبودن تابلو در جلوی واحد نانوایی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام