صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۰۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

فرماندار شهرستان رشت گفت: امنیت پایدار کنونی و نقش‌آفرینی ایرانی قوی در جهان امروز، حاصل ایمان و موقعیت‌شناسی فرزندان معنوی امامین انقلاب است که با بصیرت و جریان‌شناسی حرکت‌ها، فریب جوسازی دشمنان انقلاب اسلامی را نخورده و در راهی که برگزیده بودند، استوار ماندند.

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، 17 مهرماه جهت پاسداشت سال‌ها بردباری و ایثار خانواده شهدا، با همراهی  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در منزل شهیدان والامقام نوبخت حضور یافت و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه «شرافتمندانه‌ترین مرگ، شهادت است»، اظهار کرد: یقینا خانواده شهدا و ایثارگران، در پاداش جهاد در راه خدا شریک هستند.

وی با اشاره به درخشان‌ترین دستاوردهای ایران اسلامی، افزود: امنیت پایدار کنونی و نقش‌آفرینی ایرانی قوی در جهان امروز، حاصل ایمان و موقعیت شناسی فرزندان معنوی امامین انقلاب است که با بصیرت و جریان‌شناسی حرکت‌ها، فریب جوسازی دشمنان انقلاب اسلامی را نخورده و در راهی که برگزیده بودند، استوار ماندند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عظمت خانواده شهدا را در صبر ستودنی آنها باید دید و با الگوگیری از روش‌های تربیتی و رفتار در خانه مادران شهدا، نسبت به انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به نسل آینده اهتمام ورزید، گفت: رسالت امروز خانواده معزز شهدا و دستگاه‌های متولی، ثبت و انتقال رفتار و اندیشه شهیدان به نسل آینده بوده که می‌تواند جنبه مهم و اثرگذاری از جهاد تبیین باشد.

شهید گرانقدر «کریم نوبخت» در 9 بهمن‌ماه 1359 در مصاف با بعثیون متجاوز به مقام رفیع شهادت نائل آمده و پدر بزرگوارش شهید «رمضان نوبخت» نیز در 17 مهرماه 1360 توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام