صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۴۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) البرز از فراهم‌ کردن زمینه همکاری خادمان افتخاری امام زمان(عج) در قالب مهدی‌یاور و مشارکت مالی خیرین استان در برنامه‌های مهدویت خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا عسگری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان البرز در گفت‎‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برخی از برنامه‌های این بنیاد گفت: کارشناسان بنیاد مهدویت استان البرز به مساجد، بقاع متبرکه، ادارات دولتی، بسیج و سپاه در طول سال اعزام شده و در حال حاضر 10 روحانی کارشناس‌ ارشد شاخص مهدویت و 15 مربی کارشناس خانم در سطوح بالا آموزش دیدند و به دانشگاه و مراکز علمی اعزام می‌شوند.

وی با معرفی سامانه مهدی‌یاوران این بنیاد بیان کرد: خادمان افتخاری امام زمان(عج) جهت انجام فعالیت‌های مختلف مهدوی و گسترش فرهنگ عمومی مهدویت در بخشی به نام «مهدی‌یاوران» عضو می‌شوند.

این مسئول گفت: این واحد در چهار محور آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و کودک و نوجوان فعالیت دارد. علاقه‌مندان می‌توانند در هر زمینه‌ای که دارای توانمندی هستند در این واحد فعالیت داشته و نیز ضمن خدمت در امور مهدوی، از خدمات مختلف فرهنگی، هنری و اردویی نیز بهره‌مند شوند.

عسگری اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت عضویت می‌توانند نام و نام خانوادگی و سن خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۲۳۱۳ پیامک و یا حضوری به دفتر بنیاد به آدرس: کرج، میدان نبوت، بلوار ملاصدرا، نرسیده به ابوذر جنوبی مراجعه کنند و با دریافت فرم‌هایی با توجه به تخصص خود در حوزه فضای مجازی، رسانه، نویسندگی، مطالعات و پژوهش، ساخت کلیپ و موارد دیگر با بنیاد همکاری کنند.

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز در ادامه به معرفی مجمع خیرین مهدویت پرداخت و گفت: مجمع خیرین مهدویت با هدف تجمیع کمک‌های مهدوی در استان تشکیل شده و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۰۲۲۲۴ نزد بانک صادرات به نام مجمع خیرین بنیاد مهدویت واریز کنند.

این مسئول در پایان گفت: این مبالغ برای برنامه‌های مهدوی در حوزه تهیه و توزیع کتاب مهدویت یا مشارکت در دوره‌های مهدویت و تولید محتوا هزینه می‌شود و گزارش آن به‌صورت ماهانه توسط گروه 313 بنیاد اعلام می‌شود.

انتهای پیام