صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نقش زنان را در اغتشاشات اخیر بسیار حساس دانست و گفت: در حال حاضر هیچ سلاحی برای مبارزه بهتر از تبیین و گفت وگو و اقناع سازی نیست، لذا بانوان باید هوشیار باشند و در این جنگ روانی با شجاعت وارد شده و تبیین بپردازند.

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست شورای هیئات مذهبی شاخص بانوان که امروز، ۹ آبان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، نقش زنان را در اغتشاشات اخیر بسیار حساس دانست و گفت: امروز جبهه استکبار و گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده‌اند و صف آرایی آنها را شاهد هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اظهار این واقعیت که تلاش دشمن بر ترویج بی‌حیایی و بی عفتی در جامعه است، تصریح کرد: قدردان مادرانی هستیم که همواره در دفاع از ارزش‌های دینی پیشقدم هستند و شهیدان این مرز و بوم از دامن چنین مادران ارزشمندی پرورش یافته اند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش ها است، اظهار کرد: کسانی که شعار‌هایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود‌ آوردند و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن در طراحی جنگ نرم به این نتیجه رسیده که با فروپاشی نظام خانواده می‌تواند به راحتی به اهدافش دست یابد و نقطه اساسی در این هجوم را نقش زن در خانواده و جامعه قرار داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان نقش زنان تاثیرگذار جامعه و بانوان محجبه و انقلابی را در این اقدامات مهم دانست وافزود: بانوان محجبه و انقلابی و مسئولین هیئات مذهبی نباید در این مقوله غافل باشند باید با برگزاری مراسمات و تجمعات به تبیین و روشنگری پرداخته و نقش آفرینی کنند.

وی بیان کرد: امروزه زنان جامعه ما نیاز به گفت وگو و تبیین مسائل دارند و خیلی از افراد از نقشه‌های شوم دشمنان خبر ندارند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته و موضع گیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سلاحی بهتر از تبیین و گفت وگو و اقناع سازی نیست، افزود: امروزه وضعیت تقابل جبهه حق و باطل به وضعیت جنگ شهری و داخلی تبدیل شده، لذا بانوان باید هوشیار باشند و در این جنگ روانی با شجاعت وارد شده و تبیین بپردازند.

 

 

انتهای پیام