صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۶۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

مردم خراسان‌شمالی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل عملکرد ضد بشری و خصمانه آن‌ها را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مراسم راهپیمایی گرامیداشت روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرهای خراسان‌شمالی برگزار شد و راهپیمایان در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عملکرد این دو رژیم را نسبت به جامعه بشری محکوم کردند.

حضور پر شکوه دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم که با حضور پرشور و با بصیرت و شناخت در این مراسم حاضر شده بودند شور و حال خاصی به این مراسم بخشیده بود.

مردم استان امروز بار دیگر نشان دادند که از امام حسین(ع) و عاشورا و مکتب علوی درس گرفتند و هرگز زیر بار سلطه نخواهند رفت و هیهات منا الذله و مرگ بر آمریکا و اسرائیل فریاد همیشگی آنان است.

تظاهرکنندگان راهبرد کشور ایران را ایستادگی در برابر تفکر استکباری دانستند. امروز همه آمده بودند تا از استقلال ملت مظلوم ایران دفاع کنند و بگویند که جنایات انجام شده در منطقه را هرگز فراموش نکرده و اجازه نخواهند داد جنایت صهیونیست‌های آمریکا، فتنه‌گران و اغتشاشگران از اذهان عمومی پاک شود.

مردم امروز وحدت ملی و همدلی مسلمانان را در این راهپیمایی به منصه ظهور گذاشتند و سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل ظلم را غیر قابل قبول  دانستند. مردم شهرستان‌های خراسان‌شمالی با حضور حماسی خود نشان دادند که مردم مظلوم ایران هیچ‌گاه تنها نیستند.

به همین مناسبت طی روزهای قبل نیز هزاران دانش‌آموز استان در بیش از دو هزار آموزشگاه با فریاد مرگ بر آمریکا، زنگ استکبارستیزی را در مدارس خود نواختند.

انتهای پیام