صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش ماهه نخست امسال، ۲۵۶۳ مددجوی استان خدمات مشاوره و راهنمایی به‌صورت فردی و گروهی دریافت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی هاشمی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: خدمات مشاوره و راهنمایی توسط مشاوران مستقر در ادارات کمیته امداد سراسر استان در راستای بهبود سلامت عمومی خانواده‌های تحت حمایت در قالب مشاوره‌های فردی و کارگاه‌ آموزشی ارائه می‌شود.

وی افزود: تربیت فرزند، آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج، استرس و اضطراب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحصیلی و سبک زندگی از جمله موضوعات دوره‌های مشاوره و راهنمایی گروهی است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین مددجویان می‌توانند از طریق تماس تلفنی و یا شبکه‌های مجازی مشکلات خود را با مشاوران مطرح و خدمات دریافت کنند.

هاشمی با اشاره به شناسایی دانش‌آموزانی که متأسفانه ترک تحصیل کرده‌اند و یا دچار اُفت تحصیلی شده‌اند توسط مشاوران این نهاد و راهنمایی آنها گفت: طی این مدت 14 دانش‌آموزی که ترک تحصیل کرده‌ بودند، مجدداً به مدرسه بازگشته‌اند.

انتهای پیام