صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در هرمزگان در سالن همایش‌های شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار و اسامی برگزیدگان این مسابقات اعلام شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در هرمزگان، شب گذشته، اول آذر، با حضور مسئولین فرهنگی، اجتماعی و قرآنی استان در سالن همایش‌های شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار شد.

هیئت‌داوران در این مراسم نتایج کسب‌شده در بخش آقایان و بانوان را در رشته‌های مفاهیم، قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل را اعلام کرد.

رشته مفاهیم

در رشته مفاهیم قرآن کریم در بخش آقایان «مجید کشوری»، «هادی غلامزاده» رتبه اول تا دوم و در بخش بانوان «سیده ندا امیرنیا»، «لیلا زینلی»، «مریم نیکخواه خواجه عطایی»، «فاطمه پوراحمدی» به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

رشته قرائت تحقیق

در رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان «محمد فرقانی»، «علی‌اصغر سالاری» و «بنیامین شهدوست» و در بخش بانوان «معصومه کریمی»، «فاطمه سالمه» و «زهره محمدی» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

هیئت‌داوران همچنین تلاوت تعدادی از بانوان جامعه کار و تلاش که خود را برای رشته قرائت ترتیل آماده کرده بودند داوری و نتایج را اعلام کردند. «مرضیه صفایی‌پور» و «مریم ارجمندی» به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را در این رشته کسب کرده و تجلیل شدند. هیئت‌داوران اعلام کرد به دلیل عدم وجود این رشته در مرحله کشوری این مسابقات، برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا نمی‌کنند.

رشته حفظ

در رشته حفظ ۱۰ جزء در بخش آقایان «ابراهیم جهانگیری»، «شاهین رحیمی» و «محسن علیزاده» و در بخش بانوان «مینا محمودی»، «نورالهدی حیدری» و «کوثر حسنی‌زاده» به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در هرمزگان شدند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء برادران تنها «میلاد داوری» و در رشته حفظ کل قرآن نیز تنها «حسن رضایی» موفق به کسب حدنصاب نمرات برای راهیابی به مرحله کشوری شد. بانوان در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل نماینده‌ای نداشتند.

یادآور می‌شود؛ «ناصر جعفرزاده»، «یوسف جعفرزاده» و «امین سالاری» هیئت‌داوران بخش برادران و «زینب آسن»، «حوا آسن» و «فاطمه بانوج» هیئت‌داوران بخش بانوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در هرمزگان را تشکیل دادند. نفرات برگزیده به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه می‌یابند که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام