صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۱۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
دادستان مرکز خراسان رضوی:

دادستان مرکز خراسان رضوی از صدور کیفرخواست متهم پرونده شهادت دو بسیجی در خیابان حر عاملی مشهد خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، محمدحسین درودی، دادستان مرکز خراسان رضوی در سومین جلسه قرارگاه رسیدگی به پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر اظهار کرد: کیفرخواست پرونده جنایت خیابان حر عاملی که منجر به شهادت دو دانشجوی بسیجی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شده بود، صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه به هیچکس اجازه مخدوش کردن امنیت جامعه و تعرض به جان و مال مردم را نخواهیم داد، افزود: نظر به مطالبات به‌حق مردم در رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده، ظرف مدت یک هفته طبق موازین قانونی امر شناسایی، دستگیری و رسیدگی به پرونده مذکور در شعبه ویژه بازرسی انجام و اتهام محاربه برای متهم صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب شهرستان مشهد ارسال شد.

دادستان مرکز خراسان رضوی بیان کرد: نسبت به سایر اتهامات وارده به متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده مفتوح است و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد.

درودی تأکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متهمان اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مماشات نخواهد کرد و برای تمام این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و به زودی آراء آن‌ها صادر می‌شود.

وی گفت: تاکنون در تعدادی از حوزه‌های قضایی خراسان رضوی تعدادی از پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر منتهی به صدور رأی شده است.

انتهای پیام