صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان بسیج:

سردار سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امام خمینی(ره) از سوی خداوند ملهم شد که بسیج را برای پرچمداری گفتمان انقلاب و پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب تشکیل دهد.

به گزارش ایکنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز 4 آذر، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی با فرمان حضرت امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) از سوی خداوند ملهم شد که بسیج را برای پرچمداری گفتمان انقلاب و پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب تشکیل دهد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل بسیج تا به امروز دنیا شاهد افتخارآفرینی‌های فرزندان بسیجی ملت ایران بوده و خواهد بود و این پرچمداران مکتب ایثار و شهادت و عاشورا پیروزی‌های بزرگی برای کلت ایران خلق می‌کنند و در پیچ‌های تاریخی در کنار ملت ایران در دفاع از انقلاب افتخارات بزرگی آفریده‌اند.

سلیمانی اظهار کرد: امروز در دنیا در حال گذر از یک پیچ تاریخی بزرگ هستیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب در آستانه 13 آبان فرمودند نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و قدرت در ابعاد مختلف آن در حال انتقال از غرب به شرق است و آسیا، و  ایران عزیز در قلب آسیا با گفتمان جذاب تمدنی پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی و عبور از مرحله دولت‌سازی و جامعه‌پردازی و نیل به مرحله تمدن‌سازی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج ابراز کرد: بعد از رنسانس شاهد خلق مکاتب کاذب غربی بودیم و ایسم‌های غربی در این مدت یکی پس از دیگری جذابیت‌های کاذبی برای بشریت ایجاد کردند و بیشتر از چهار قرن تمدن غربی دنیا را فریب داد و با چپاول و غارت ثروت ملت‌های تحت سلطه، نظام‌های مورد نظر خود را در سایر کشورها ایجاد کرد و مردم را تحت استعمار، استثمار و ظلم قرار داد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز فروپاشی این روند بود، گفت: انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد و امام خمینی( ره) و مردم ایران در جریان انقلاب مفهوم قدرت را تغییر دادند و قدرت سخت نظامی و اقتصادی در این وضعیت فاقد اثر شد و امروز نظام سلطه و آمریکا با داشتن قدرت نظامی و اقتصادی قابل توجه فاقد توانایی اعمال قدرت در خارج از آمریکا هستند و لذا آمریکا در مسیر فروپاشی قرار دارد.

وی اظهار کرد: علت اصلی آن هم یک مسئله مهم و بسیار راهبردی است و آن اینکه تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیا است حتی ملت‌های کشور‌های غربی هم از گفتمان‌های موجود غرب استقبال نمی‌کنند.

سردار سلیمانی افزود: امروز هم گفتمان لیبرال دموکراسی به عنوان آخرین گفتمان تمدن غرب فاقد جذابیت برای ملت‌های دنیا شده و امروز در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد و از طرف دیگر با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری ملت بزرگ ایران در سطح دنیا انتشار پیدا کرد. با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری انقلاب در دنیا انتشار یافت و آن گفتمان انقلاب اسلامی بود. گفتمانی که مورد استقبال ملت‌های مسلمان قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: فتنه‌ای که این روز‌ها سازمان سیا و موساد آن را مدیریت کردند و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در دنیا و با به کارگیری سازمان‌های جاسوسی با تمرکز بر اغتشاش در مناطق غربی کشور، خواستند به زعم خود مسیر این گفتمان را مسدود کنند و تصور می‌کردند با تلاش‌های مذبوحانه جاسوسی خواهند توانست مسیر یک ملت بزرگ را متوقف کنند را دیدید و همچنین دیدید ملت ایران چگونه مقابل این توطئه ایستاد و فرزندان اسلام و بسیجیان عزیز با دست خالی و بدون سلاح در مقابل این توطئه ایستادند و این توطئه شکست خورد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: تفکر بسیجی در کشور ما حکمفرماست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم و بسیجیان پرچمداران تفکر بسیجی در بین ملت ا‌یران و حاملان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان اظهار کرد: دنیا باید بداند با وجود مردمی بسیجی و شکل‌گیری جبهه مقاومت و در گام دوم انقلاب، شاهد خلق پیروزی انقلاب و ساقط شدن رژیم منحوس کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام