صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نشست بصیرتی مدرسه علمیه الزهرا(س) مسجدسلیمان با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت معاونت فرهنگی و بسیج مدرسه علمیه الزهرا(س) مسجدسلیمان، نشست بصیرتی با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد.

سروان محمود جمالپور، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج، مجموعه بسیج را شجره طیبه و بزرگترین شبکه اجتماعی، نظامی فرهنگی دنیا عنوان کرد و افزود: تفکر بسیجی راهگشای مشکلات جامعه اسلامی است. کشور ما در هر برهه‌ای با جنگ‌های مختلفی روبرو شده است؛ یک زمانی جنگ تحمیلی و جنگ سرد بود ولی چون به نتیجه نرسید اکنون با جنگ ترکیبی واردمیدان شده است.

وی گفت: قوی ترین سلاح دشمن، رسانه است، رژیم صهیونیستی از طریق همین سلاح افکار عقاید و باورهای یک ملت را تسخیر می‌کند و به فرموده امام وقتی که افکار تسخیر شد اعمال نیز در مسیر این تفکر قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به این مطلب که در حال حاضر آثار مخرب فعالیت دشمن را در سطح جامعه به وضوح مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: برای حل این مشکلات، وظایف خواص و مسئولان و همچنین هریک از ما به عنوان یک بسیجی یا طلبه که به نوبه خود نقشی را برعهده داریم چندین برابر می‌شود و در این زمینه باید به فکر راه حل باشیم، به خصوص از طریق جهاد تبیین وارد عمل شویم یعنی ما باید در آگاه سازی ملت جهادگونه ورود کنیم.

جمال‌پور با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر و تاثیرپذیری قشر نوجوان و جوان از این مسائل افزود: اگر قرار باشد نوجوانی که تمام وقتش صرف برنامه‌های رسانه‌ای غربی می‌شود جذب مسجد کنیم لازمه‌اش خودسازی علمی و عقلی و عملی و قوی کردن خودمان است که با حضور در بین این قشر بتوانیم آن ها را جذب کنیم‌‌.

وی ضمن تاکید بر لزوم آموزش صحیح در زمینه رسانه و فضای مجازی در بین اقشار مختلف مردم گفت: ما مخالف فضای مجازی و رسانه نیستیم منتهی این استفاده باید همراه با علم باشد.

 

 

انتهای پیام