صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه هیئات مذهبی برای تبلیغ در فضای مجازی و رسانه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی، معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر امروز، 6 آذرماه در حاشیه نشست با هیئت‌های مذهبی، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران یاسوج در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: برای هیئت‌های مذهبی دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای تبلیغ در فضای مجازی و رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سالیان سال است که هیئت‌های مذهبی مخاطبین دارند و می‌توانند با استفاده از همین ظرفیت فعالیت خود را در رسانه‌ها بیشتر کنند تا در مقابل کارهای رسانه‌ای دشمن موفق‌تر عمل کنند.

معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر گفت: هیئت‌ها علاوه بر این، کارها و امور هیئت را دنبال می‌کنند، مشکلات مردم را مرتفع کرده و همچنین می‌توانند بخشی از مشکلات را از ظرفیت رسانه‌ای خود مرتفع کنند.

حریزاوی تصریح کرد: در همین راستا برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای هیئت‌های استان‌ها را شروع کرده از جمله این جشنواره‌ها، جشنواره «حبیب» در استان گیلان بوده است.در این جشنواره هیئت‌های مذهبی آثار و تولیدات خود را ارائه کرده، هیئت داوران آثار را بررسی و برترین‌ها تجلیل شدند.هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ارتقای سطح کیفی تولیدات و آثار است.هدف از برگزاری این اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای تبلیغ دین، معارف اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) است.

وی گفت: هم‌اکنون در رسانه، مسئله جدی است، همان کسانی که تبلیغ مستقیم و ارتباط واقعی با مردم دارند باید در این عرصه وارد شوند و نشان دادند که اگر وارد شوند، موفق خواهند بود.

انتهای پیام