صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۲۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه به رغم اعمال شدیدترین تحریم‌ها و سخت‌ترین مانع تراشی‌ها پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده است، گفت: این حجم از پیشرفت‌ها باعث نگرانی دشمنان شده و آنان از استمرار این پیشرفت‌ها بیمناک هستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌ زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، هفتم آذرماه، در گردهمایی بسیجیان جهاد تبیین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، گفت: اگر در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا هیچ دخالتی در هیچ زمینه‌ای در ایران نمی‌کرد، اگر هیچ یک از گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب توسط آمریکا حمایت و تحریک نمی‌شدند، اگر هیچ فتنه‌ای توسط دشمنان طراحی و علیه کشورمان اجرا نمی‌شد، اگر هشت سال جنگ علیه ما تحمیل نمی‌شد و هیچ توطئه‌ای در کنار داعش بر علیه ما شکل نمی‌گرفت، کل دنیا به سمت ایران گرایش پیدا می‌کردند چراکه تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری ایران پیشرفت‌های شگفت‌انگیز و خیره کننده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه به رغم اعمال شدیدترین تحریم‌ها و سخت‌ترین مانع تراشی‌ها پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شده است، گفت: این حجم از پیشرفت‌ها باعث نگرانی دشمنان شده و آنان از استمرار این پیشرفت‌ها بیمناک هستند. این مسائل نشان می‌دهد که دشمنان و مخالفان بهتر از خود ما انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شناخته‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه تلاش دشمنان در تفرقه افکنی به‌خاطر خوی سلطه طلبی آنان است، افزود: در چنین شرایطی و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به‌خوبی دشمنان و توطئه‌های آنان را شناخت که اگر این شناخت، به‌خوبی حاصل شود تمام مشکلات کشورمان مرتفع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، فضای مجازی و فضای حقیقی را دو عرصه جدا از هم دانست و ادامه داد: هرچند که دشمن به‌خاطر پیشرفت سال‌های اخیر و در پرتو فناوری‌های روز، قدرتمندتر از کشورمان است اما این، ایران است که قدرت فضای حقیقی به حساب می‌آید.

عباسقلی‌ زاده توضیح داد: البته این که ما در فضای مجازی دچار عقب ماندگی‌هایی شده‌ایم به‌خاطر این بوده که در سال‌های گذشته حمایت‌های حقیقی و پشتیبانی‌های عملی از فعالان فضای مجازی کشورمان نداشته‌ایم و در حقیقت بستر پیشرفت آنان فراهم نشده است.

فرمانده سپاه عاشورا، به نا آرامی‌های اخیر نیز اشاره کرد و ضمن ارائه تحلیلی عمیق از شکل‌گیری این حوادث گفت: علت اینکه آذربایجان شرقی در جریان این اتفاقات، کمترین ناآرامی‌ها را شاهد بود، به‌دلیل حضور محسوس و غیرمحسوس بسیج در صحنه است که نگذاشته اغتشاشگران عرض اندام کنند.

انتهای پیام