صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۲۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

دو نفر از مسئولان به دولت پیشنهاد دادند که در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد جام جهانی،‌ روز چهارشنبه 9 آذر تعطیل شود.

به گزارش ایکنا، دو نفر از مسئولان به دولت پیشنهاد دادند که در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد جام جهانی،‌ روز چهارشنبه 9 آذر تعطیل شود.

سید نظام موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه 8 آذر در مجلس گفت: ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بتواند بازی امشب را با نشاط و قدرت ببرد و مثل بازی قبل با نشاط و اقتدار پیروز شوند.

وی افزود: خبری مطرح شده که اگر این اتفاق بیفتد و تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد که فردا تعطیل شود، البته که دولت باید در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

موسوی در پایان گفت: در صورت تعطیل شدن فردا، جلسه علنی مجلس نیز تشکیل نمی‌شود.

نماینده شورای اسلامی شهر تهران

همچنین مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و دهمین جلسه شورای ششم با آرزوی موفقیت و صعود برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر گفت: به دولت پیشنهاد می‌کنم در صورت صعود ایران به مرحله حذفی، روز چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.

یادآوری می‌شود، سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2022 قطر در مقابل آمریکا، امشب سه‌شنبه 8 آذر، ساعت 22:30 در شهر دوحه برگزار می‌شود.

انتهای پیام