صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۳۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: مهدی سلطان‌زاده خیر خویی رتبه اول استان را در توسعه و بازسازی عتبات عالیات را کسب کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدحسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از خیر برتر و اول استان آذربایجان غربی در کمک به توسعه و بازسازی عتبات عالیات که با حضور جمعی از مسئولان و خیرین خویی برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان خوی خاستگاه مذهب و عشق و علاقه به ائمه اطهار بوده است، اظهار کرد: امروز از فردی تجلیل می‌شود که زندگی‌اش را صرف توسعه و بازسازی عتبات عالیات علی‌الخصوص کربلای معلی و سامرا کرده است.

وی تصریح کرد: مهدی سلطان‌زاده این خیر خویی در تمامی صحنه‌ها و با تمام توان برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در صحنه بوده است.

حسینی ادامه داد: توسعه و بازسازی عتبات عالیات از میراث ماندگار سردار حاج قاسم سلیمانی است که در نوع خودش از ماندگارترین و ارزشمندترین کار در اتحادو همدلی جهان اسلام به شمار می رود.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی همواره مانع بزرگ در توسعه و بازسازی عتبات عالیات به خصوص سامرا بوده است تصریح کرد و گفت: استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان ،گیلان و زنجان به‌عنوان استان‌های معین بازسازی سامرا انتخاب شده‌اند.

حسینی ادامه داد: در ۲۳۸ سال پیش فردی به‌نام احمدخان دنبلی از خوی رفته و سامرا را بازسازی کرده است.

مهدی سلطان‌زاده خیر خویی نیز در این مراسم اظهار کرد: عشق و علاقه به ائمه اطهار و امام حسین(ع) زمان و مکان نمی‌شناسد و در واقع هر چه داریم از برکت وجود امام حسین(ع) است .

سلطان‌زاده با اشاره واقعیت‌های موجود در جهان اسلام اظهار کرد: با تمام توان و به همت خیرین نیکوسرشت بازسازی عتبات عالیات را ادامه خواهیم داد .

در پایان مراسم لوح سپاس و آخرین تصویر از بارگاه امام حسین(ع) و تربت پاکش به مهدی سلطان‌زاده به پاس سال‌ها تلاش و مجاهدت برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات اهدا شد.

منبع: ایسنا

 

 

انتهای پیام