صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

امام‌جمعه میاندوآب گفت: باید انسان‌های دین‌دار و محجبه‌ها فضا و میدان را در دست بگیرند و عرصه را بر بدحجاب‌ها تنگ کنند و نشان دهند که تعداد محجبه‌ها و افراد دین‌دار خیلی خیلی زیاد و بیشتر است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۱۱ آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به توطئه‌ها و فتنه های دشمنان، اظهار کرد: بازخوانی سیر اغتشاشات و فتنه‌ها در کشور نشان می‌دهد که همیشه پای دشمن خارجی و در راس آنها آمریکا در میان بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه این اغتشاشات خسارت‌های مشهود و غیرمشهود برای کشور داشته است، افزود: در عرصه کلان به دنبال جلوگیری از سرمایه‌گذاری کلان خارجی در کشور بوده‌اند و قدرت چانه‌زنی را در بیرون کاهش دهند.

وی گفت: این اغتشاشات در عرصه داخلی سبب خسارت به بورس، کاهش حمل و نقل و خسارت در زمینه ترانزیت جاده‌ای و در نتیجه کاهش رشد اقتصادی، خسارت به صنعت گردشگری، خسارت به بیت‌المال و اموال عمومی از جمله آمبولانس‌ها و خسارت به شهرداری، تاثیر بر کسب و کارهای اینترنتی، خسارت به بانک‌ها از جمله این خسارات هستند که توسط کارشناسان بیان شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن زاده تصریح کرد: هدف دشمنان این بود که کشور گرفتار مشکلات شوند و لذا این خسارات را به بار آوردند، دشمن هزینه می‌کند و به دنبال این هدف است که بی‌حیایی و بدحجابی را رواج دهد، باید انسان‌های دین‌دار و محجبه‌ها فضا و میدان را در دست بگیرند و عرصه را بر بدحجاب‌ها تنگ کنند و نشان دهند که تعداد محجبه‌ها و افراد دین‌دار خیلی خیلی زیاد و بیشتر است.

وی به روز قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تنها قانون اساسی است که توسط انسان‌های متدین و دیندار تدوین شده و به رای مردم گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه امروز آمریکا و عربستان سعودی مدعی قانون اساسی و رای‌گیری درباره آن است که خودشان با رای‌گیری بیگانه هستند، گفت: ۲۳۰ سال است که قانون اساسی آمریکا در آن کشور اجرا می‌شود ولی حتی یک بار هم به رای مردم گذاشته نشده است و یا عربستان سعودی اصلا با موضوعی به نام انتخابات و رای مردم که بیگانه است، حرف از رفراندوم می‌زنند.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد نادان و بی‌بصیرت با پول‌های کثیف سعودی در این زمینه نیز شبهه‌افکنی می‌کنند و باید به این شبهه‌افکنی‌ها پاسخ داد.

وی گفت: دشمن این را بداند تا آخرین قطره خون از این انقلاب و نظام دفاع خواهیم کرد تا این انقلاب به سرمنزل مقصود و هدف نهایی دست یابد.

انتهای پیام