صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در اغتششات اخیر با عنوان«تا پای جان برای ایران» با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولین امروز، ۱۱ آذر در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در اغتششات اخیر با عنوان «تا پای جان برای ایران» با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولین امروز، ۱۱ آذر در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره با راه‌اندازی جنگ منطقه‌ای و جنگ نظامی به دنبال این بود که اهداف انقلاب ما محقق نشود و پس از آن نیز در قالب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی این توطئه‌ها ادامه یافت.

زنگانه افزود: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم اما در جنگ نرم چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

استاندار گلستان گفت: در شرایط فعلی که دشمن با بکارگیری همه ابزار و ظرفیت‌های خود به دنبال وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اهمیت و ضرورت جهادتبیین بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر گفت: به زودی خواهیم دید که خداوند از صهیونیست و آمریکا بخاطر فسادآفرینی در جهان انتقام سختی خواهد گرفت.

استاندار گلستان ادامه داد: کشتن زنان و کودکان و طغیان در سراسر جهان، گوشه‌ای از ظلم و جنایت این کشورهای مستکبر است که می‌خواهند تفکرات منحوس خود را به سایر کشورها تحمیل کنند.

زنگانه گفت: تکلیف ما در این شرایط کاملا مشخص است و در برابر جوانان باید تبیین و روشنگری کنیم تا بدانند کسانی که پرچمدار جریان دفاع از آزادی زنان هستند چه جنایتی در حق این ملت انجام دادند.

در این مراسم اقشار مختلف مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید سید روح‌الله عجمیان و طلبه شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند حضور داشتند.

 

انتهای پیام