صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری دومین دوره فوق‌العاده «تثبیت محفوظات قرآن کریم» ویژه بانوان استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دومین دوره فوق‌العاده «تثبیت محفوظات» ویژه بانوان خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای دومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود و فرصتی است تا بانوان قرآنی استان بتوانند حفظیات قرآن خود را با روشی اصولی و نوین تثبیت کنند.

وی تثبیت حداقل پنج جزء قرآن، برنامه‌دهی منظم در طول دوره، برگزاری ارزشیابی در طول دوره، ترسیم نقشه مسیر و مهندسی حفظ، نظارت مستمر مربی بر روند یادگیری، ارائه نمودار پیشرفت در طول دوره را از جمله مزایای این دوره برشمرد و افزود: در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

این مسئول با اشاره به استقبال خوب بانوان از این طرح بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا 25 آذرماه جاری فرصت دارند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از پایان مهلت ثبت‌نام دوره از اواسط دی‌ماه آغاز خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: ظرفیت نفرات برای شرکت در این دوره 40 نفر است و از اساتید به‌نام استانی برای حضور در این دوره دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام